vrijdag 29 maart 2013

Mijn beauty en make-up opslag/stash

Helaas heb ik zelf niet zo heel veel plaats voor een make-up tafel, dus ik heb zelf een dressoir vol gestald met mijn producten en een laadje voor wat grotere make-up producten om wat orde en ruimte te houden. Dit is mijn beautyplekje.
Links mijn verzorgingsproducten.
En rechts mijn parfum stash en make-up en haarspulletjes.
Het blauwe bakje zit vol met haarclipjes, speldjes en elastiekjes etc. De roos is ook voor in mijn haar. In het witte etuitje zitten mijn lippenbalsems. Niet allemaal, want ik heb de Burts Bees op mijn nachtkastje liggen, want die gebruik ik vooral 's nachts en de Kiehl's lippenbalsem zit in mijn jaszak. Het dopje van de lippenstift die je hier ziet staan is kapot, dus om de lipstick heel te houden heb ik het maar neer gezet.
Mijn mandje met de "kleinere" make-up, zoals lipsticks, lipgloss, vloeibare oogschaduw, mascara's en potloden. Dit is niet helemaal alles, want er zitten een paar lipglosjes en lipsticks in handtassen of jaszakken.
En hier het laadje met de wat grotere make-up, zoals oogschaduw palettes, losse oogschaduw, kwasten en blushes. Eigenlijk moet ik iets van een potje of een bakje hebben voor mijn kwasten, want ze liggen niet erg handig, vind ik zelf. 

Ik vraag me eigenlijk af of ik veel, normaal of weinig make-up heb vergeleken met jullie. Ik zelf heb het gevoel dat ik best wel veel heb, maar ik heb niet echt een referentie en ik ben benieuwd naar jullie stash-hoeveelheid. En hoe hebben jullie alles geordend?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten