maandag 1 oktober 2012

10 Make-up tutorials

Ik heb een aantal make-up tutorials gevonden op internet. Gewoon kleine simpele tutorials die altijd handig kunnen zijn om als voorbeeld te gebruiken. De tutorials spreken voor zichzelf, dus ik ga hierbij weinig tekst schrijven.
Dit zal trouwens echt niet de laatste make-up tutorial post zijn die ik zal posten, omdat er ontzettend veel inspiratie op internet te vinden is. Inspiratie die ik ook nog kan personaliseren door er mijn eigen draai aan te geven en foto's te maken van mijn looks, wat ook nog zeker zal gebeuren.
Hier boven kun je zien hoe je met onder andere bronzingpowder en highlighter schaduwen kunt aanbrengen om een natuurlijke look te krijgen. Altijd handig.
Verschillende manieren om eyeliner aan te brengen bij Aziatische ogen. Ik ben niet Aziatisch, maar mijn ogen hebben een beetje de vorm van Aziatische ogen.
Smokey eyes.
Even ter verduidelijking voor de smokey eye: A is donker, B de lichtste, C de tweede lichtste, D de donkerste kleur.
Peachy eyeshadow.
 Helder roze lipliner + lichte oogschaduw + transparante lipgloss = ombre lippen.
 Een andere manier van oogschaduw aanbrengen dan de smokey eyes.
 Heb je kleine ogen en wil je je ogen groter laten lijken? Doe dan een wit lijntje op je waterlijn.
 Roze!

2 opmerkingen:

  1. Wauw, handige tips! vooral de tips voor Aziatische ogen (ben half chinees)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ph echt handige tips heb alleen nog niet gevonden heb overhangende oogleden hoe maak ik mij op om dei weg te werken ben 72 jaar ja dan krijg je dit he

    BeantwoordenVerwijderen