dinsdag 19 juni 2012

Review: Body butter Vanille en Amber van Big Bazar

Net als de gezichtsmasker van Douglas heb ik deze body butter afgelopen vrijdag gekocht. Deze heb ik ook laten zien in de shoplog van zondag 17 juni 2012. Ik had beloofd om er een review over te schrijven, dus bij deze.
De pot zelf vind ik er een beetje simpel en goedkoop uit zien. De body butter is ook goedkoop, maar soms heb je heel goedkope producten die toch mooi verpakt zijn. Daar hoort deze dus niet bij en ik vind het een groot nadeel dat de dop niet vast op het potje zit. Het is namelijk geen draaidop, maar een drukdop en op de pot is er heel simpel een etiket geplakt. Verder is de hele pot van plastic.
Als ik de deksel van de pot er af haal, ziet het er zo uit:

De butter is aan één kant opgehoopt, omdat de pot schuin gelegen heeft in mijn tas. Het spul ruikt echt heerlijk naar vanille en amber, maar niet teveel en het is gelukkig niet zo'n nepgeurtje. 
De butter voelt heerlijk zacht en romig aan. Echt boter. 
Ik heb het nu op mijn huid gesmeerd en het trekt redelijk goed en snel in. Mijn huid voelt heel zacht aan en ruikt heerlijk! Ik ben helemaal dol op deze body butter. Ook al heb ik dan nooit eerder een body butter gebruikt, ik weet dat deze goed is! En al helemaal voor de prijs. Ik vind body butter fijner dan body lotion.
De pot van 220ml is 1,99 euro. Ik ga deze zéker wel vaker gebruiken!

4 opmerkingen:

  1. klinkt goed zeg! fijn dat 'ie zo goedkoop is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt heel goed! En Amber klinkt heel goed hahah...

    Loves Amber ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha grapjas! Maar ik dacht al dat je hierop zou reageren in verband met je naam :P

      Verwijderen