donderdag 7 juni 2012

Glossybox aangevraagd

Via een vriendin heb ik de zogenaamde Glossybox leren kennen. Dat is eigenlijk een goodiebag maar dan in een doos. Als je een abonnement neemt op de Glossybox krijg je iedere maand een doos met 5 beauty en verzorgingsproducten voor 12,50 euro (inclusief verzendkosten).
Iedere maand zit er weer iets anders in. Het kunnen haarproducten zijn, make-up, dermatologische producten, parfums etc. De producten die er in zitten kosten soms meer dan 20 of 30 euro per stuk, dus in feite win je er veel mee en is de box dus heel goedkoop. Dat is al voordeel 1.
Voordeel 2: Iedere maand kun je het abonnement opzeggen.
Voordeel 3: Over ieder ontvangen product kun je feedback geven op de site van Glossybox. Voor 1 keer feedback geven krijg je 20 Glossydots. Dat zijn punten die je kunt verzamelen en bij 1000 Glossydots krijg je een Glossybox gratis.
Voordeel 4: Als je vrienden uitnodigt die via de gestuurde link lid worden, krijg je 200 Glossydots! Zo heb je natuurlijk heel snel 1000 Glossydots bij elkaar.
Voordeel 5: Als je je eerste bestelling gedaan hebt voor je eerste Glossybox, word je meteen doorgelinkt naar je beautyprofiel. Dat is een profiel waarin je je voorkeuren kunt zetten over bijvoorbeeld kleuren en geuren. Daarbij wordt ook gevraagd wat voor huidtype je hebt, huidskleur, haarkleur, haartype, wat voor voorkeur je hebt in de producten. Het wordt heel erg gespecificeerd en je Glossybox wordt aangepast op jouw eigen beautyprofiel. Ideaal dus!
En voor mij voordeel 6: Ik hou heel erg van beauty en verzorgingsproducten maar ik ben niet heel erg rijk, om het zo maar te zeggen, en op deze manier kan ik toch heel exclusieve producten gebruiken die ik anders nooit zou (kunnen) kopen. Daarbij krijg je vaak de nieuwste producten en zijn het vaak dure producten die je niet zo snel zou kopen om eens uit te proberen.
De Glossybox werkt samen met grote merken. Merken uit Nederland, maar ook veel merken uit het buitenland die hier niet erg bekend zijn. Dit is een lijst van merken die je in de Glossybox tegen kunt komen:
- Anastasia
- Babor
- BM Beauty
- The Body Shop
- Doctor Babor
- Comfort Zone
- Cowshed
- Dermalogica
- Dr. R.A. Eckstein BioKosmetik
- DuWop
- Dr. Van der Hoog
- Eos
- Essie
- Eyeko London
- Garnier
- Schwarzkopf Gliss Kur
- Golden Rose
- H2O+
- Herôme
- John Frieda
- Kérastase
- Koh
- Korres
- L’Occitane
- L’Oreal
- Studio Secrets
- Lush
- Maria Galland
- Montagne Jeunesse
- MaxFactor
- No-Ad
- Peggy Sage
- RevitaLash
- Rituals
- Robert Piguet
- Redken
- Scaredy Cat
- Schwarzkopf
- Shiseido
- Thierry Mugler
- Weleda
- Yves Saint Laurent
- Zoeva

Als ik Glossybox moet geloven komen er iedere maand nog eens goede merken bij. Echt het overgrote gedeelte van deze lijst kende ik nog niet, maar nu moet ik eerlijk toegeven dat ik (nog) niet zo heel veel verstand heb van merken, beauty en verzorgingsproducten. Dat is ook één van de redenen waarom ik een blog wil maken over producten, verzorging en beauty, zodat ik er meer over te weten kom en uit nieuwsgierigheid/interesse. Ik hoop dat ik er binnenkort goed kennis mee zal maken.
Volgens de site van Glossybox zal de box in de derde week van juni komen, dus ik ben heel erg benieuwd. Ik zal er foto’s van maken en als ik de producten gebruikt heb zal ik daar reviews over schrijven.

Ik ben echt heel erg blij dat ik de Glossybox besteld heb en mijn vriend en vriendinnen worden helemaal gek van mij, omdat ik over niets anders kan praten dan de Glossybox. En de Action, omdat dat mijn favoriete winkel is. Hierover zal ik dus ook heel vaak schrijven, en shoplogs maken enzo. 
Ik kijk uit naar het eind van de maand wanneer het pakketje binnen zal komen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten